środa, 5 października 2016

Kalafior z masłem i bułką tartą

Gotowany kalafior z masłem i bułką tartą



Ostatnio naszła mnie ochota na kalafior polany bułką tartą z masełkiem.  Przepis prosty a kalafior jest świetnym dodatkiem do obiadu i na pewno wzbogaca nasze talerze o więcej smaków. 
Jednak nie jestem fanką rozgotowanego kalafiora dlatego gotowałam go krótko, aby był al'dente. 


Przepis:

Składniki:

1 kalafior

pół szklanki bułki tartej

masło

3 łyżeczki soli, 1 łyżeczka cukru

Wykonanie: 

1. Gotujemy 3 litry wody z 3 łyżeczkami soli i 1 łyżeczką cukru.

2. Kalafior oczyszczamy z liści myjemy i dzielimy na różyczki

3. Do gotującej wody wrzucamy kalafior i gotujemy około 9 minut. 

4. Na patelnie wsypujemy bułkę tartą i włączamy na małym ogniu cały czas mieszając czekamy aż bułka tarta lekko się zarumieni, wtedy wlewamy masełko całość mieszamy jeszcze przez około 20 sekund 

5. Ugotowany kalafior odcedzamy i wykładamy do naczynia polewamy przygotowaną bułką tartą z masełkiem. 



Smacznego





Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania moich postów